FAQ - často kladené otázky

Akým spôsobom zaplatím za objednaný tovar?

Na dobierku - platiť budete v hotovosti v mieste dodania tovaru (na pošte).

Platba bankovým prevodom - zaplatíte vopred bezhotovostným prevodom na účet predávajúceho.

 

Aký je poplatok za poštovné?

Dobierka - platba v hotovosti pri preberaní tovaru 2,60 €
Platba bankovým prevodom - bezhotovostná platba vopred na účet predávajúceho 1,50 €

 

 

 

Objednaný tovar doručujeme prostredníctvom Slovenskej pošty.

V prípade objednávky  nad 40€ je doprava ZDARMA (pri platbe na dobierku, pri platbe bankovým prevodom)!!!

 

Kedy mi príde objednaný tovar?

Všetok tovar máme skladom. Objednaný tovar odosielame do 24 hodín. Tovar Vám bude doručený do 1 - 2 pracovných dní.

 

Ako sa dozviem, kedy ste mi tovar odoslali?

V deň, kedy Vám odošleme objednaný tovar, dostanete od nás e-mail o zmene stavu objednávky (o odoslaní objednaného tovaru).

 

Veľkosť alebo strih oblečenia, ktoré som si objednal, mi nesedí. Môžem objednaný tovar vrátiť?

Áno, v našom eshope môžete vrátiť objednaný tovar do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru (bez udania dôvodu). Vrátiť možno nenosený a nepoškodený tovar!

Každá vrátená zásielka musí byť predávajúcemu vopred oznámená e-mailom na adresu: info@kapefashion.sk

Postup vrátenia tovaru je nasledovný:

1. Vyplňte formulár Odstúpenia od kúpnej zmluvy.

2. Pošlite tovar spolu s faktúrou a formulár Odstúpenia od kúpnej zmluvy na nižšie uvedenú adresu (nie na dobierku).

3. Vrátenie platby vykonáme bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy.

 

Aký je postup pri reklamácii tovaru?

Na všetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov. Za vadu nemožno považovať zmenu vlasnosti tovaru, ktorá vznikla v dôsledku opotrebenia alebo nesprávneho používania. 

Postup reklamácie je nasledovný:

1. Vyplňte Reklamačný formulár.

2. Pošlite reklamovaný tovar spolu s faktúrou a Reklamačný formulár na nižšie uvedenú adresu (nie na dobierku).

3. Reklamácie budú vybavené bez odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní od uplatnenia reklamácie.

 

Tovar zasielajte na adresu:

kapefashion.sk

Mgr. Katarína Hajdúová

Páterová 2275/39A

048 01 Rožňava

 

FAQ

Hľadanie vo FAQ

Prihlásenie

Tieto internetové stránky používajú súbory cookies. Bližšie informácie o použitých súboroch cookies a ako je možné zabrániť ich používaniu nájdete na stránke s informáciami o ochrane osobných údajov.