Aký je postup pri reklamácii tovaru?

Na všetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov. Za vadu nemožno považovať zmenu vlasnosti tovaru, ktorá vznikla v dôsledku opotrebenia alebo nesprávneho používania.

Postup reklamácie je nasledovný:

1. Vyplňte Reklamačný formulár.

2. Pošlite reklamovaný tovar spolu s faktúrou a Reklamačný formulár na nižiše uvedenú adresu (nie na dobierku).

3. Reklamácie budú vybavené bez odkladu, najneskôr do 30 kaledárnych dní od uplatnenia reklamácie.

 

Tovar zasielajte na adresu:

kapefashion.sk

Mgr. Katarína Hajdúová

Páterová 2275/39A

048 01 Rožňava

 

 

 

Prihlásenie

Tieto internetové stránky používajú súbory cookies. Bližšie informácie o použitých súboroch cookies a ako je možné zabrániť ich používaniu nájdete na stránke s informáciami o ochrane osobných údajov.